Feb 2, 2012

Review online shop : My contact lens station

Sudah lama tidak membuat review tentang online shop. Maybe sbb da lama tidak membeli belah secara online.Kalau diikutkan hati, mmg nak beli slalu tapi di sebabkan ketiadaan alamat rumah (guna alamat ofis takut x sampai) so niat shopping dibatalkan. Bagus jg sbb jimat!

Ok, kali ini saya telah membeli contact lens di kedai My Contact Lens Station. Dgn moto lowest price ever, mmg tepat! Harga lagi murah berbanding kedai spek di luar sana. Sebab2 kenapa saya membeli contatc lens scr online kerana kebykn kedai yg saya pergi, tiada power utk saya (tinggi sgt). Kalau ada pn kena order atau pn kedai favorite saya adalah di giant sek 13 shah alam yg sgt jauh!

Ok berbalik kepada online shop kita. Service mmg mantap. Dia hantar rabu, jumaat dah dapat. Pos daftar biasa je. Saya telah membeli 2 kotak biomedic 55 (my favorite lens,sgt selesa!) dan juga sekotak freshkon. Murah sgt2. Boleh cek website dia utk tgk harga. Mereka juga telah memberi 1 lens case percuma. Terima kasih byk. Skrg saya suka tukar casing lens selalu. Lagipn lebih selamat klu mcm tu. Sekian laporan untuk kali ini.

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting