Aug 19, 2011

Claustrophobia

Last wednesday, lift kt umah ktorg rosak. Saya terpaksa turun dari 11th floor melalui tangga kecemasan/kebakaran. Di sebabkan orang x pernah guna tangga tu, tangga tu sgt gelap, busuk maybe bau tikus atau lipas dan sangat kotor.

Saya turun sorang2 dan sometimes I lost count which floor I am at the moment. To make sure, terpaksa keluar semula dan tgk dkt luar yg tu tingkat berapa dah. Ada sekali saya keluar dan tgk tingkat berapa, its the 4th floor! Tapi yg menakutkan 4th floor sangat la kotor dan semak macam tak pernah ada orang duduk. Maybe mmg x pernah pn org duduk. Dia cm ala2 flat pekeliling yg abandoned tu. Scarryyyyy!!!!

Time turun tangga tu, tuhan je la tahu cm mn perasaan saya. Mmg rasa cm x sampai2 lagi ke ground floor. Ruang kecil tangga dgn cahaya yang sedikit dr lubang kecil membuatkn saya sesak nafas!Ada rasa nk muntah dan pengsan. Nasib baik dapat keluar jg akhirnya. Ketika tu mmg happy sangat2 dpt lihat cahaya!

Kalau ada org nmpk saya ketika itu mesti terkejut tgk muka saya yg pucat lesi. Sampai kt kete mmg x berdaya nk drive..perlukan air. air..air..mn air?Eh,puasa lak. :)

Tak dapat la minum air. Amek nafas sikit, rest dan pecut!!!! Hahahahahaha

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting