Aug 22, 2011

Review : Lotion Mustajab Halia

Hari ini merupakan hari pertama saya menggunakan lotion mustajab halia drpd dunia herbs. Ala yg si nora danish jd duta tu. Memandangkn perut saya tetiba jadi bunc, so saya pn try la lotion ni. Walaupun mcm tak boleh dipercayai, but why not?Give it a try! nanti kalau hasilnya lumayan, saya akan hantar testimoni saya kpd dunia herbs. Borang disediakan dan boleh menang wang sagu hati. Untung2 bole ganti tempat nora danish jd duta kn??? Hahahahahah.

Btw, saya rasa byk review yg belum saya update di blog ini. Contohnya monavie?Try la cari di blog ni. Malas lak nk cari :P

So updatenya ialah, saya belum habis minum monavie. Setiap kali saya minum, saya slalu pi toilet. Perut saya sakit2. Hehehehehe. So saya berenti la drpd minum monavie. Pastu saya ada baca yg bende ni x di kaji pn scr saintifik. Dan Dr oz n oprah ada saman company ni sbb mengaitkan nama diorang. Company ni lbh kpd mlm semata2. Okay, ini hasil dr pencarian google ok! Bukan dr saya. Saya hanyalah pengguna yg stop minum sbb slalu sakit perut :P

Untuk produk simple plak, kulit makin kering. But I will continue n give it a try for 2 weeks more. Klu tetap kering, Good bye Simple. Will stick to body shop atau pn cari produk2 lain. Hihihihihihih....

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting